Rabu, 19 Januari 2011

Happy 57th Birthday Hassim Hassan

Selamat menyambut ulang tahun kelahiran ke 57 buat Abah ku yang tersayang. Hari ni genap lah umur Abah ku 57 tahun. Syukur ke hadirat ilahi kerana Abah ku dapat hidup sehingga ke hari ini. Apa yang mampu aku beri kan pada hari ni buat Abah ku hanya lah sedikit sebanyak ucapan terhadap nya. Mungkin tak mampu lagi untuk diri aku menghadiah kan nya dengan kebendaan. Tapi aku teringin sangat nak menghadiah kan nya dengan kebendaan. Sampai masa nya nanti, insyaAllah, akan ku hadiah kan nya. Aku rasa dengan ucapan aku pada awal pagi diantara jam 2 pagi tadi cukup bermakna untuk diri nya. Yang penting, aku akan sentiasa mendoa kan nya. Selamat dunia dan akhirat. InsyaAllah..


ini gambar tahun lepas (56 tahun)

Yang best nya, aku siap minta duit poket lagi lepas call pagi tadi. Sebab aku dah kering kat Perlis ni. Tapi Abah ku sentiasa memahami anak nya. Anak Abah la kata kan. Thanks Abah!

Tiada ulasan: